lauantai 2. huhtikuuta 2011

Loppukiri


Päivä alkoi niiiiin hyvin. Harvemmin olen aamuisinkaan niin hyvällä tuulella kuin tänään olin. No pitihän se arvata, että kyllä viimeistään iltapäivän puolella kaikki valahtaa reisille. Huomasin mm. että vanhan kirjakielen kurssitehtävät pitää palauttaa jo maanantaina, kiitos Hiltsu. Olen Agricolasta ja kumppaneista pihalla kuin lumiukko, joten päättelin hommissa menevän koko viikonlopun. Niin ja muut tehtävät vielä tähän päälle, kuten viron suullinen tentti. Joka siis tarkoittaa vironkielisen runon ulkoaopettelua. Kyllä, olemme kansakoulussa ja lausumme opettajallemme runon. Ehkei tarvitse ilmoittaa, kuinka innoissani olen tästäkin asiasta.

No ei ainakaan tarvitse miettiä, mitä vapaa-aikanaan tekisi, suomen kieli, viro, yrityksen hallinto ja kirjallisuusteoria pitävät siitä kyllä huolen. Mukavasti olen taas jämähtänyt tähän keittiönpyödän ääreen. Kevään viimeinen tenttirutistus alkaa, mutta onneksi se kirpaisee vain hetken. Sen jälkeen toivotan jäähyväiset kaikille rakkaille sivuaineillleni, haa! Nii, ja mikäs tässä muutenkaan, meikällä on teetä, hunajaa ja lakua. Illalla taas lenkille. Olen taas jollain mysteerisellä tavalla (vilkaisu peilin kautta keskivartaloon) löytänyt lenkkeilyn jänskän maailman. Katsotaan kauanko jatkuu. Veikkaan ettei kovin kauaa, ulkona nimittäin sataa.

PS. Olen niin ylpeä eilisestä aprillipilastani, onnistuin kerrankin juksaamaan tuota miehekettä oikein kunnolla! :)

Ei kommentteja: